pimpiriklianne43 arkadaşlar lütfen bakın diş geliyormu damaklari bem beyaz çok huysuz hep agliyor gece sürekli uyanıyor doktor diş çıkarma dönemine girmiş dedi nekadar sürede çıkar yakınmı sizce
oylesinebiri__ pimpiriklianne43 meyve süzgeci içine soğuk meyve koyup eline verebilirsiniz sulu dişliği buzdolabında soğutup eline verebilirsiniz çok huzursuz olursa calpol diş jeli verebilirsiniz bize dencol diş jeli verdi doktor çok iyi
momas pimpiriklianne43 tetagil alın kaç gündür uykusuzduk dün verdim valla melekler gibi uyuduk bu gece
guneyokyanus Yakın çıkması tetagil alın eczaneden cok iyi gelir bitkisel eline havuc verin salatalik soguk verin iyi gelsin bebişe
pimpiriklianne43 guneyokyanus aldım 1 kutu bitti ama ağlaması geçmiyor eşime dünde cangel vermiş eczaci nekadar sürede çıkar sizce ciksada bi rahatlasam
pimpiriklianne43 araskusum tedagil aldım ağlaması değişmedi cangel aldım acaba calpol icirsemmi ateş yok korkuyorum icirmeye ateş yokken
pimpiriklianne43 Tedagil kullandım fayda etmedi dünde cangel aldım napicam bilmiyorum elini yiyecek neredeyse ağzının salyasi çok akıyor çok huysuz sürekli agliyo
210796 delikli emzikler varya icine meyve falan konulub verilen onun icine meyve falan koyub buzlukda bekletin.iyice buz olunca verin cok rahatliyor
pimpiriklianne43 210796 alıyım onlardan diş kasiyicilar var ağzına sokmuyor başka ne bulursa sokuyor sizce yakınmı cikmasi biran önce ciksada rahatlasam oğlum kolikti 5 ay bağırdı o geçecek diye beklerken diş çıktı valla bitmiş durumdayim
210796 pimpiriklianne43 benimde oglumda.oyleydi hic hissetmemisdim.ciktiginj😄kizim biraz sakin bebek oldugu icin huzursuzlugunun disden oldugunu biliyorum dis kasiyici icinde.su olandan ise onjda buzlukda bekletib vere bilirsinjz.hatta bir keresinde buzlukda haslanmis nohut olam paketi bile verdim nohutlari ezene kadar agzindan cikarmadi😄cok iyi geliyor.