Merhaba S.K tarihi ileri olan 10 kutu almak istiyorum. 14 aylık alerjik bir oğlum var. Batmana gönderme imkanınız var mı ? Fiyat ne düşünüyorsunuz. Buraya pek giremiyorum tesadüf gördüm. Dönüşü instagram hesabıma (@rizaerincik) yapar mısınız lütfen. Teşekkürler.