m1sc Aynı durumdayım 14 aylık gece sürekli tepemde cok cok emmek istiyor sabaha kadar o duyguyu yaşamayan bilmez bi yerde sinir harbi oluyor uyumak istiyorum 1-2 kez emse uyusa ona da razıyım yok yapışıyor uyku sersemi çok sinirleniyorum sabah bir gülüyor tav oluyorum … şöyle 20 aylık olsun bırakıcam bu yola baş koydum bırakmak da istemiyorum gelişimi için