furkanmommy benimde öyle olmuştu sezaryen doğumdu Dr alttan muayene etti kan çokluğuna bakıyorlar bı aletle normal buldu ilaç olarak parol yazdi günde 4 kere parol içebilirsin dedi aralıklarla içtim hafifledi ,hafiflemesse gel demişti ama bence doktorla gözükun ciddi durum olabilir herkesin farklı bünyesi Doktorlar önemsiyor bu konuyu