Bebeğim emmeden kesinlikle uykuya dönmüypr. 7-8 kere en az uyanıyorum. Üstüne eşim de diyor ki emzirme aralıklarını açman lazım. Sanki ben keyfimden emziriyorum. Çocuk bağırarak uyanıyor, sonra da ağlıyor. Böyle değildi bu çocuk. Uyumuyor sanıyordum , uyuyormuş. Şimdi uyumuyor asıl. Nasıl düzelteceğim ben bunu