Göz yaşı delıgının orası batmaya ve ağrıtmaya başladı dokunamıyorum . İlk kez başıma geldi
Arpacık çıkacak sanırım
(Biz it dirseğide diyoruz )
Nasl geçer iyice iltihap olmadan kabarmadan evde ne yapabılırım acaba
Bebek şampuanı ve sıcak suyla kompleks yapın yazıyor nette ama başka öneri varmı kızlar gözümü kırptıkca açıyor ?