artikbiranneyim Kızım 8 ay 15 günlük. Balgamlı bir sekilde öksürüyor 3 gündür. Şurup nebul hepsini kullanıyoruz ama geçmiyor sanki nasıl hasta ettim diye sürekli kendimi suçluyorum içim içimi yiyor bu saatte bile öksürmekten uyuyamadı yavrum 😓😓
Pamukhanim_ artikbiranneyim kendini suçlama bizde 7 aylığız aynı durumdayız geçen salı gününden beri antibiyotik kullanıyoruz korusanda bir şekilde oluyorlar biz vicks baby kullanıyoruz göğüsüne sürüyorum baya rahatlıyor öksürüğü de geçti bi dene istersen
artikbiranneyim Pamukhanim_ evet vicks baby de sürüyorum yatmadan önce sıcak mendil koyuyorum göğsüne, burnunu temizliyorum ama hırıltısı geçmiyor ne kadar sürer daha böyle 😓
Pamukhanim_ artikbiranneyim biz 1 haftadır böyleyiz hirilti devam ediyor bugün çok az öksürdü sabah doktora gittik tekrar azalmış dedi umarım b8r an önce geçer sizinde