Pcos olduğum için adetime 3 gün kala yumurtlama gördüm değerlendirdim üzerinden 4 gün geçti doktor bu gün prpsgterpn bakmak istedi ( hastanede çalışıyorum diye bakalım dedi) özel olarak gitmemiştim ama düsük çıkınca hayır yumurtlama olmamış dedi bebek yok dedi ama referans değeri hastanenin 0-1 arası erken mi kan baktırdım sizce kızlar aşırı moralim bozuk ilk defa yumurtlama gördüm şuan da regl sancım var gibi yoksa yerleşme sancısı olabilir mi lütfen