Tgc52 Kızlar adetim 3 gün gecikti test yaptım silik çıktı akşamında kan verdim değer 10 çıktı ama sabah adet oldum başına gelen varmı böyle bir şey
mihraninannesi010725 Tgc52 bende adet oldum sanmıştım öyle çok kanama oldu sonraki günler gelmedi test yaptım hamileydim
Tgc52 hazal_karaca normal adet oluyorm miktar aynı aslında kimyasal mı diye düşündüm yine yaptm test yine pozitif çıktı 🙇🏻♀️
hazal_karaca Tgc52 regl dönemlerinde de beta yükselir🌸 regl bitiminde tekrar test yapın uzun sürüyor ise kan verin artıştan anlaşılır🌸
Hry-ayhn26 Hiç bir belirtim yoktu hamile kaldimda adet oldum sandım siz gibi sonrasında kanamam 2 veya 3 gün sürünce ertesi ay doktora gittim değerim 305 çıkmıştı şuan oğlum 1.5 yaşında