Kızım 3 yaşına girecek son 1 aydır geceleri sık sık kalkıp bazen uyur şekilde ağlıyor bazen uyanık şekilde ağlıyor ne yapsam sakinleştiremiyorum. 45 dakikaya yakın ağlama krizi geçiriyor. Beni uyutmuyor. Anne sırtını yaslama ayağını indir ayağa kalk ayakta uyut kendin uyuma gibi direktifler verip kriz geçiriyor. Bu durum artık beni çok yormaya başladı. Gündüzde yine çok sık ağlama krizleri tutuyor ve sakinleşmiyor. 1 saate yakın ağlıyor zorla sakinleştiriyorum. Çıkmayan dişi kalmadı herhangi bir sağlık problemi yok neden bu şekilde yapıyor olabilir yardımcı olabilir misiniz çok yıprandım artık. Ve yaklaşık 10 gündür krizler artmaya başladığından beri gözlerini sert şekilde kırpıştırmaya başladı