Efa benim o kadar çok ki kafa gidik resmen😂hemen bi aklıma geleni anlatayım.Annemlere gitmiştim bahçede çay falan içtik elimde tepsi ve bahçe kapısıda kapalıydı,önünde kedi yatıyordu dürtükledim kediyi şu kapıyı bi açıverde içeri gireyim dedim😂 baktım açmıyo başladım kızmaya ne fenasın bi açsan nolur görüyorsun işte ellerim dolu falan derken kendime geldim.