Kızlar şaka şaka kötü bir şey yok 😂 boğazımı tutamıyorum şaka gibi Instagrama bir bakıyorum herkes çayını kahvesini içeceğini almış yanında bişi olmadan içiyor kahve bile çikolatasız dizi keyifleri yapıyorlar ben neden böyle sadece bir içecekle oturup keyif yapamıyorum hep yanında birşeyler yiyorum olmayınca dizi bile izleyesim gelmiyor 🥹 sürekli ama sürekli birşeyler yiyorum akşam yemeği yiyoruz sonra çay çayın yanında yiyecek tatlı abur cubur sonra makarna vs yapıp yiyorum sizlerde öylemisiniz sizde durumlar nasıl nasıl bırakırım bu huyumu