seher178 bebeğim 1.5 yaşında. Uykuları doğduğundan beri çok kötüydü. Geceleri hiç uyumazdı. Gündüz de çok kısa uykuları vardı, uykuya cok direnirdi. 7. Aydan sonra biraz biraz gündüz uykuları uzadı. Şimdi de 10 gündür falan geceleri fena uyumuyor. 3-4 kere gene kalkıyor ama normalde 8-10 kere kalktığı için bu hali düzelmiş geliyor. Emerek uykuya dalıyor ya da ana kucağında sallayıp uyutup yatağına alıyorum. Başka herhangi bir şekilde uyumayı sevmiyor. Öğlen 12 gibi öğlen uykusuna yatıyor. Akşam 9’da da gece uykusuna yatıp sabah 7.00-7.30 gibi kalkıyor. Emziği de doğunca 4 ay kadar kullandı sonrasında kendi kendine bıraktı. Memeyi emzik yaptı kendine diyebilirim 😂