Merhaba arkadaşlar,
Bebeğim kolik ve farklı gaz damları kullandım , kullanıyorum
Çok zorlu bi süreç ve bu ürünün yorumları çok olumluydu
Gece damlasını aldım kullandığım andan itibaren bebeğim hiç susmuyor 3 defa kullandım hepsinde de bebeğim durmadan ağladı
Zaten gaz sancısı çeken ve kolik bir bebek tamam ama en azından bazen susar ve 2 saat uyuduğu oluyordu bu damlayı kullandığım an asla susmuyo diğer gün öğlene kadar devam ediyo ağlamaları.
Herkese faydalı olmul bize mi olmadı ben mi yanlış kullanıyorum acaba. Var mı deneyimleyen?