Merhabalar bebeğim 9 aylık yaşları yakın bebeklerim olsun cesaretiyle tekrar hamile kalmak istiyorum . İnternette okuduğumda şizofren hatta otistik olma ihtimali var yazıyor. İnanamadım tanıdığım bir çok kişi var teyzemle dayım arası bile 11 ay. Neden böyle şeyler yazıyorlar ya , zaten hayat zor korkutucu birde şizofren olur otistik olur yazmışlar . Doktora sormaya çekiniyorum internette böyle yazıyor siz ne dersiniz diye adam güler herhalde. Bebişleri böyle yakın olup da böyle hastalıkları olan var mı umarım yoktur. Tşkler