10 buçuk aylık olucak kızım, peluş oyuncaklarla filan pek oynamaz, toplar filan var ama sıkıldı sanki oynamıyor.
Nerde saçma leğen tabak saklama kabı huni varsa onlarla oyalanıyor 😂😂
Var mı onu oyalayabilcek bi oyuncak önerisi ?
Yoksa kap kaçaktan devam .. 😅