babyyboy25 Ben anlamadım şimdi kızlar bunu hiç bırakmadan sürekli içmemiz lazım ama o zaman ne ara da regl olacağız 🤷🏻♀️ ve ben kullanmaya baslayalı hep lekelenmeler arada adet yine görüyorum yani 10 günde bir diyebilirim ne alaka?
Sademmm babyyboy25 sen hapı ara vermeden içmeye devam ederken adet göreceksin. İlk başlarda kanama olması normal hap kullandığın için olur zamanla düzene girer fakat aklında bulunsun uzun süre doğum kontrol hapı kullanmak ileri yaşlarda meme kanserini tetikliyor
babyyboy25 Sademmm yani ne zaman olacağımı bilemicem öylemi ? bırakıcam galiba ya zaten hormonları da çok fazla etkiliyor hiç sağlıklı bir şey gibi durmuyor