civcivmom Bugün 2 yaşındaki kızıma mollers balık yağı aldım gelişimi için boy kilosu için. Kullananlar varmı nasl nu markayı önerirmisinz ? Veya başka önerebilceğinz marka varmı ? Birde kullanımı nasıl oluyor ? Balık yediği gün içirmeyeceğim mi ?
dnzzynpmom civcivmom möllers markası kullanıyoruz kızım henüz 14 aylık yatmadan önce bir çay kaşığı tok karına veriyorum amacida ağzına kokusu gelip midesini bulandirmasin tuttı Frutti aromalı olanı kullanıyoruz memnunuz kızımda severek içiyor her gün veriyorum balık yediği gün ekstra balık yağı vermenize gerek yok
Kizannesi1823 civcivmom 2 yaşına girecek kızım bizde möllers kullanıyoruz tuttu fututti olanından sabahları kahvaltıdan sonra bir tatlı kaşığı içiriyorum hergün düzenli veriyorum. Balık yemiyor normalde zaten yazda geldi mevsimide değil artık 🌺
jap civcivmom ilk kızıma kullanmıştım. Haftada 3 gün tatlı kaşığıyla veriyodum yanlış hatırlamıyosam. Şuan iki kızıma da ocean kullanıyorum. Çok düzenli vermiyorum aklıma geldikçe
pimpiriklianne43 dnzzynpmom d vitamini de veriyormusunuz ayrıca mama içiyormu A vitamini fazla gelirmi diye düşünüyorum
civcivmom Kizannesi1823 bize doktor gün aşırı ver dedi ya acaba her günmü versem gün aşırı mı eczanecide her gün ver dedi
Kizannesi1823 civcivmom Bence hergün düzenli bi tatlı kaşığı verin ben öyle yapıyorum balık yağı çok faydalı gelişim açısından. 7 yaşında okula gıden kızımada verıyorum