Aintyourmama benim çocukların arasında 6,5 yaş var. Yaş farkı ne kadar çok olursa o kadar rahat ederim diyordum ama öyle değilmiş. Büyük oğlum ilkokula gidiyor. Onun dersleri, yemeği, uyku düzeni, üstü başı, sporu, eğitimleri derken o da beni çok zorluyor. Gece bebek yatırmıyor sabahın köründe de oğlumu okula hazırlamak için uyanıyorum. Onu uğurladıktan sonra bebeğim uyanıyor kahvaltı vs derken sonrasında ev işleri beni bekliyor. Yani ne gece ne gündüz rahatım var. Bebeğim de çok hareketli bütün gün peşinde koşturuyorum. Sizin bebeğiniz çok küçük. Zaten ilk 6 ay en zoru. Allah kolaylık versin hepimize. Ama geçecek bugünler de inşallah