3 ayı doldurduk, uyku ile ilgili bir eğitim ya da zorlama yapmadım bir kaç gün takip ettim akşamları 7.30 da uyuyup gece 12 de uyanıyordu karnını doyurup uyuduktan sonra sabaha kadar uyuyordu. Bu süre sonra akşam 9 dan sabaha kadar şeklinde oldu. Ama önce onun düzenini takip ettim kaçta uykusu geliyor kaçta acıkıyor onu gözlemledim, sonra standarta oturttum, mesela saat 9 da karnını doyuruyorum, gaz çıkar dolaştır derken 10 oluyor sonra uyuyor. Bunun için eğer evdeysek kırmızı ışık ve kendi yatağında uyuyor ama evde de değilsek, başka bir yerdeysek çocuğu uyutacağım diyerek bulunduğumuz yerin loş olmasını istiyorum, dışardaysak ses ve dış etkenler uyumasını zorlaştırsa da uyuyor. Şimdilik böyle ilerde değişir mi bilmiyorum ama öncelikle uykuya zorlamak bir çözüm değil aksine daha da huysuzlaşıyorlar. Bence acıkma ve uykusunun gelme düzenini iyi gözlemleyin sonra düzene sokun