2 yasinda oglum ben ne soylersem o kelimeyi aynisini soyluyor oda. Bu kotu bisey mi ?? Yeni yeni kelimeleri soyluyor yeni konusmaya basliycak ama ablam böyle olması kötü dedi sana cvp vermesi gerekiyor senin soylediginin aynısını soylememesi için uğraş diyor. Sizce kötü mü bu düzelir mi ilerde ??