yeniannelik_ 2bucuk yaşını yaklasik 20gun geçiyo kızım bizdede başladı bişiler. Sus kızım diyosun çığlık atıyor, gel gidelim diyosun yere yatıyo gitmiycem diye ki gitmeyi başta isteyen kendisiyken. Odanı toplayalım diyorum daha çok savuruyo herşeyi yere. Sürekli ağlak modu, mizik mizik mizik🤦♀️ Allah hepimize sabır versin