Aselbade büz geçen yaz yaptırdık 3,5 yaşındaydı, öncesinde çok korktum çok tedirgin oldum ama resmen boşuna hırpalamışım kendimi. Bizim 14-15 dişe müdahalede bulundular 3 saat sürdü nerdeyse, çıktığında anestezinin etkisi geçene kadar biraz uyukladı biraz mızırdadı, 2 saat yiyip içmemesi geeekiyodu hafif o zorladı derken bi daha uyuyakaldı, 1 saat sonra uyandı hiç bişey olmamış gibi devam etti hayatına dişleri tertemiz😄 içinizi ferah tutun güvenilir bir yerde yapılsın yeterki allahın izniyle kolaylıkla atlatırsınız