Kızım19 aylık eşimin, babamın , kardeşimin , cikcik , gel gel , hadi , bir iki üç , al , ver ,mama dede anne baba ıııı ıııı der . Otur , yat , getir dediğimde yapardı . Ama Tv yi eşim işten gelince açmaya başlıyor ki son zamanlarda konuşmasında azalma fark ettim daha çok dışarı çıkarmaya arkadaşlarıyla oynatmaya başladım . Onlardan çocuklardan kelimeleri daha çok kapıyır kızım bunu fark ettim