2 aylık kızım 1 hafta önce öksürmeye başladı geç kalmadık hemen götürdük şurup verdi hafifleme olmadı kontrole gittik antibiyotik ekledi 2 gün kullandık yine hafiflemedi bezmialeme götürdük bronşit olmuş dedi antibiyotik kullan dedi bronşit hemen geçmez 2 haftayı bulur dedi. Üzüldüm gerçekten elimizden geldiğince de dikkat ettik aslında 😔 burnunu açıyorum sürekli az önce de baya bi kustu inşallah kusması iyidir balgam atıyodur inşallah. Şimdiden sonra nelere dikkat etmem lazım ne yapmam gerek bronşit sebepleri nedir tavsiye verir misiniz ? Allah bütün bebeklere acil şifalar versin bebekler hasta olmasın 😔 bu arada yarın 2. Ay aşımız var hastayken aşı yaparlar mı ?