Kızlar merhaba bebeğim 14 aylık erkek bebek çalıştığım için annem bakıyor ama işten dönünce babasına atlıyor bana gelmiyor veya bir ortamdayken anneme gidiyor ben sağ gibi kalıp üzülüyorum kimseye söylemedim ama kendi içimde çok üzülüyorum hep mi böyle olacak beni benimsemedi normal mi sizce ne yapmam gerek bu arada ihmal etmiyorum elimden geldiğince hep ilgilenşrim