Kızlar bebeğinde alerjiye bağlı egzema olanlar ek gıdaya ne Zaman başladınız ve ne verdiniz kaşık maması vb. Gibi kızım 10 gün sonra 4 aylık olacak alerjisi var süt ve süt ürünleri yumurta da olabilir küçük diye alerji testi yaptirmadik ama alerjisi olduğu kesin alerji mamasi kullanıyoruz zorla aç olursa mecburen yiyor meme de ne zaman versem kusuyor bu aralar kusması daha da arttı hem memeyi hem mamayı kusuyor kilo alımı düştü gibi ek gıdaya başlamak istiyorum ama nasıl olacak bilmiyorum hangi kaşık mama almam lazım nasıl hazırlamam lazım tecrübeli anneler yardımcı olursanız çok mutlu olurum 🏵️🏵️