gizemalkan Kızlar merhaba 7 .5 aylık erkek bebeğim 1 aydır çığlık atıyo bu ara dahada sıklaştı kaçıncı ayda geçiyo
miniminisevgilimm gizemalkan bizimkide sürekli çığlık atıyordu sesini tanıyormuş ama 7. Aya girdiğimizden beri o çığlık atmalar geçti bıdır bıdır söylenmeler başladı uykusunda bile konuşuyor kendince 🙄
myavocado gizemalkan 8 aylık beş günlük hala bağırıyor 😅 bazı günler başımın içi ağrıyor, uyuduğunda da çığlığını duyuyorum 😮💨
noldubanaya myavocado ya yemin ederim bende kafamda öyle bi yer etmiş ki o ses, sessizlikte otururken bile çığlığını duyuyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️