Merhaba kızlar diğer yazdığıma kimse cevap yazmadı . Oğlum 6 yaşına girecek bu ay sünnetini halletmek istiyorum. Devlet hastanesinde sünnet olacak ama ben çok korkuyorum ameliyathanede anestezi alacakmış çok ağlar canı yanar diye çok korkuyorum . Biz içeri de giremiyoruz kızlar nolur tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi ? Hemen ameliyathaneye girince uyutulur mu ? Farkına varıp canı yanar diye çok korkuyorum