sna306_ Kızlar bebeğim pişik oldu 11 aylık hiç bu kadar pişik olmadı kanıyor 😔 Dr verdiğini kullanıyoruz ama etki etmedi önerisi olan var mı ? Ayrıca ishalde acaba diş mi çıkartıyor yoksa yediği bir şey mi dokundu anlamadım
balli_cilek sna306_ bepanthol baby pişik kremi çok iyi etki etmezse direk arko krem var ya tüpte olan harika bişey biz en son onda çare bulduk çoğu kişide söylemişti denedim çok iyi geldi
Yazmelegi_ sna306_ normal pişikte sudocrem iyi geliyor ama öyle kanamalı olunca doktor Hametan Dermotrosyd yazmıştı onları kullaniyodum
akdjdowlkk sna306_ bi ara bnm oglumda ole olmusti poposu kaniyodu resmn ishalden pisik olmustu doktor travazol vermisti her alt degistirmede yıkîyodum ince tabaka halinde surdumm 2 gunde gecti
sadecoffeee sna306_ benim kızımın böyle çok olurdu bu zamanlarda hep yıka ıslak mendil hiç değdirme bephantol kullan ve sürekli havalandır