Selam canım anneler. Geçen sene oğlum ufak diye deniz tatiline gitmemistik bu sene ilk kez gideceğiz. Şu an 17 bucuk aylik. Tatile gittiğimizde 20 ayına yakın olur. Nasıl mayo tercih etmeliyim bilmiyorum. Bu vücudu örtenlerden mi almalıyım? Ama o kumaş da naylon sonuçta cocuklar yanmıyor mu onun içinde? Yoksa şort gibi olanlardan mi alayım? Havuzda altina bez giydiriyorum ama denizde de giydiriyor musunuz? İlk tatili olacak o yüzden şimdiden telaslanmaya başladım.