Hry-ayhn26 tekrar merhaba İlk olarak 6. hastalık teşhisi konmuştu, ancak kızımın ateşi ve döküntüleri geçmeyince başka bir doktora gösterdim. 6. hastalıkta döküntüler genellikle ateş düştükten sonra çıkar ama bizde döküntü ateşle birlikte başlamıştı. Bu nedenle doktor Kawasaki olabileceğinden şüphelendi ve bizi üniversite hastanesine yönlendirdi.
Orada oldukça detaylı tetkikler yapıldı; ağız ve burundan sürüntü örnekleri dahil her şey incelendi. Sonuçlar temiz çıktı ve kesin bir teşhis konulamadı. Ancak antibiyotik tedavisine yanıt vermesi üzerine, viral enfeksiyon üzerine bakteriyel bir enfeksiyon eklenmiş olabileceği düşünüldü.
Şu an çok şükür kızımın ateşi düştü ve durumu iyiye gidiyor.
Kelebek14