kızlar çok üzgünüm. depremde çok korktuğum için sütüm çekildi. iki göğsümden 60 cc zor çıkıyor. bol su tüketip kayısı kompostosu falan içiyorum inşallah toparlarım. önceden üstüm sırılsıklam olurdu atletsiz duramazdım. tavsiye edebileceğiniz bir şey var mı? Multivitamin kullanıyorum.