Ya hanımlar cidden kafayı yicem ya kızım sürekli ağlıyor sürekli ama ya bir bebek bu kadar ağlaya bilir mi sesi kısılıyor artık ya oğlumla kızımın arasıda tam 12 ay var geçen sene oğlumun aynı gün yani şuan 54 günlük iken ki fotoğraflarına bakıyorum çocuk gene durup bir etrafı izliyormuş gülüyormuş ben hiç görmedim böyle kızımın etrafı izlediğini güldüğünü ya sadece ağlıyor memeyi tutturana kadar da canım çıkıyor çok bunaldım ya çok başım ağrıyor artık gaz masajı yapıyorum doyduğuna da eminim niye bu kadar ağlıyor peki doktora da götürdüm çok yoruldum kimseye de söyleyemiyorum her taraftan isyan etme vs çok isyankarsın şöylesin böylesin şuan bunaldığım için böyleyim yarın böyle olmayacağım bende insanım ya neyse kusura bakmayın şuan oğlumu yatırırken yazmak istedim kızımda kocamın kucağında ağlıyor umarım tez zamanda geçer bu günler