Kızlar bebeğim 8 aylık ve hala dönmüyor destekli oturmuyor ayaklarını tam basmıyor yere kdeğerlerine baktırdık herşey normal çocuk cerrahı gördü bekleyin her çocuk farklıdır bence gayet hareketli bir çocuk dedi ama çocuk doktoru nörolojiye de götürün dedi sizce normal mi yani hareketli bir çocuk elleri ayakları sürekli hareket halinde deneyimli anneler bilgi verebilir mi endişelenmelimiyim