Aynı dert bendede var çekmesem uyuduğu sürede emer zorla çekiyorum ne yapcagımıda bilmiyorum emmesi güzel bişi ama aşırı yoruyo ve daha10 aylığız büyüdükçe daha çok emmeye başladı sebebi ne ya.. yemesi falanda çok iyi 10 dk donra beni emmeye başlıyo uyku saatıyse