Hayırlı akşamlar sağlık ocağımın verdiği d vitaminini kullanıyorum önüme çıkan bir kaç videoda d vitaminin sabah verilmesi gerektiği öğleden sonraya kalırsa uykusuzluk yaptığı söyleniyor ama sağlık ocağındaki ebem saati fark etmez demişti sanki bende bebeğimin gün içinde uykuya dalmakta zorlandığını hissediyorum bu ne kadar doğru bilgisi olan varmı