Busra67 Cok gecmis olsun.bebegim 7 aylikken k9lum kirildi ameliyat oldum.civi takildi.cok zorlu bir surec allah yardimcin olaun.Paça ye,jelibon ye bamya ye bunlar kolayca kaynatiyormus kemigi.
Sinem26 Yagmuremine aay en korktugum yaa bı evde anneye bısey oldumu sıstem cokuyor 😔cok uzuldum canım benım ıns bıran once duzelırsın annen falan yokmu yardıma gelecek ya
Yagmuremine Sinem26 annem var cnm ama oda mecbur eve gidiyor kardeşlerim falan var lütfen dualarınızda eksik etmeyin beni
MuhammedAmine Yagmuremine Çok geçmiş olsun İnŞAllah ameliyat gerekmez iyileşir ayağınız . Benim eltimin başına geldi 3 çocuğu var onunda annesi baktı Allah razı olsun insan bu durumdayken bile en çok çocuklarına üzülüyor . İlikli kemik suyu için iyi geliyor kardeşimin kolu kırılmıştı doktor tavsiyesi ile hergün 2 bardak içiriyordu annem ilk iyileşmedi tekrar kırıldı alçıya alındı bu sefer de yanlış kaynarsa ameliyat demişlerdi ama bu ilikli kemik suyundan sonra güzel iyileşti çok şükür ameliyata gerek kalmadı
Yagmuremine MuhammedAmine İnşallah cnm benimde gerek kalmaz ameliyat a cocuklar olunca cok daha zorlaşıyor dualarınızda eksik etmeyin beni Allah razı olsun 🙏