Bebeğim 3 aylık oldu, 2 kundağı var ikisinden de uyku sırasında uyanıp kollarını çıkarmayı başarıyor. Bide sanırım atak haftasında. Mamayı hoplaya zıplaya kucağımda içiriyorum yarısını içip bırakıyor. Uyku 2 gündür sürekli uyanıyo kundak da yaptırmadığı için daha sık uyanıyo. Aynı durumu yaşayan varmı