İçim öyle huzursuz öyle üzgünüm ki hava güzel parka gidelim dedik 1 yaşındaki bebeğim havadan mi çimlerden mi bilmiyorum ama uçuk virüsü kaptı parmağı komple su tomurcuğu oldu ve morardı hemen hastaneye getirdik doktor hemen yoğun bir tedaviye aldı içine işlememis belki ama parmağı kötü durumda 😓 tedavi iyi yanıt vermezse gittikçe dağılır ve ileride çok çok tehlikeli olur dedi dua edin nolur çaresiz hissediyoruz o kadar yorgun hissediyorum ki kendimi resmen yürüyecek takatim yok