Gerçekten şaşırdım artık ne yapacağımı 10 gündür geçmeyen sarılığımız var şuan hala 14te. Dün geceden beri emmiyor. 3.30 da kalktı biraz emdi uyudu, almadı daha fazla. 5.30 a yine aynı şekilde bu sefer nerdeyse hiç emmedi. Hastaneye gideceğimiz için biberona süt koydum yolda içsin diye. Onuda içmedi. 9.30da bi memeden emdi bıraktı.
12 de güzel emdi ama 2 kere kustu, sonra gaz sancısı başladı 4e kadar sancı çekti ne yaptıysam geçmedi.
4ten sonra iki kere 10-20 cc içti sadece. 20 günlük bu arada.
normalde yine emiyordu bir şekilde ama dün geceden beri bu şekilde. Doyuyor mudur sizce naptıysam işe yaramıyor. Çok uykusuz kaldığı için 4ten beri uyanmıyor. Uyku beslenmesi yaptım ama onu da kabul etmiyor. Dudaklarını büzüp kafasını geriye atıyor.
Gerçekten 1 saatte bir uyandırması ayrı dert, uyanması ayrı dert, emmemesi ayrı dert. Bazen pişman oluyorum herşeyden sonra böyle düşündüm diye pişman oluyorum. Allak bullak oldum iyice