omeresra0509 merhaba, ben 3 senedir kalp ile uğraşıyorum belki de 4 senedir. Sürekli acillerdeydşm kardiyoloji gidiyordum herşey temiz çıkıyordu. Son 5 aydır bayılma hiss yüksek nabzı ile uğraşıyorum iki kere acillik oldum ilisin de de mesela trop 10 ise benim 13 15 çıktı 2. De de 20 çıktı sabaha kadar 24 kadar yükseldi sadece