Bende 11. Hafta da muayene oldum genel olarak ense kalınlığına el ayak oluşumuna baktı,kalp atışına falan.Onun dışında birde test yaptırabilirsin dedi işte genetik rahatsızlık var mı diye bizde onu da yaptırdık. Bu sene parasizdi bu test ama normalde paraleldir bilmiyorum senin bulunduğun yerde nasıl.