içmiyor kaynattim soguttum yok
bebek suyu denedim yok
ılık verdim yok biberonla vardım yok
kaşıkla verdim yok
mama kaşığıyla verdim yok
ya bir damlacik emzigine koydum o bile yok içmiyor su ağzına değer değmez öğürüyor ya bu bebeğin su içmesi lazım dudakları kuruyor emziriyorum ama yok su şart belli yani ki dr de dedi içecek diye ne yapcam yaaaa 😢 var mı önerisi olan