-kereminannesi- Arkadaşlar folbiol kullanmıstım hamileliğimde Bazı doktorlar bütün bazıları yarım demişti ben bütün kullanmıstım Sizler yarım mı kullandjnız bütün mü
-kereminannesi- ikramm322_ işte şimdi de folbiol miligramı çok yüksek deniyor Cocugunuzda bir sıkjnrı var mu acaba Bende tam kullandınd a