Alimeehatun Bebeğimde astigmat ve hipermetrop çıktı sadece kamera gibi bişeyle ölçüm yptı yarın gelin damla damltalım öyle bakalım dedi cok endoselıyım bu durumu yaşayan var mı
Sevdeasel Merhaba bebim kızımda 1 yasında aynı seyi söylediler sonradan düzelme durumu oluyormuş sizde oldumu