Mmmls Hanımlar merhaba ben yag bezesi aldıracağım ama korkuyorum aldıran varsa özel veya devlet hastanesinde süreçi nasıl geçti kolay mı biraz bahderseniz sevinirim
cikolatahurma Mmmls kız kardeşimin yüzünde vardı doktor demişti zamanında sıksaydın gerek kalmazdı Almaya minik bı dikiş atmışlardı lazer dikişmi ne devlet Hastanesi’nde şimdi iz felan da yok
aselomerasaf Mmmls benimde var 3,4 yıldır ya henüz doktora gitmedim siz ne zaman gidip aldiracaksiniz acaba
Mmmls cikolatahurma cikolatahurma ama benm hic sıkılmadık gibi bir şey değil ya ilk başlarında nohut gibi belirdi göstermiştim basit bir cerrahi operasyonla lokal anesteziyle sadece o bölgeyi uyuşturarak alırız sonrasında mutlaka patoloji ye gönderiyorlar iyi huylu mu diye yaklaşık on seneden fazla bnmde zamanla büyür aldırman gerek onunla yaşayamazsın demişti doktor hala aldıracağım işte randevu aldım devlete sonunda kara kıldm bakalım sürec nasıl gecicek