cherryblossom8 Merhabalar, Bebeğimin aylık kontrol takibi için anadolu yakasında üsküdar, ümraniye, çekmeköy, sancaktepe, ataşehir civarında önerebileceğiniz ilgili, işinde iyi, memnun kaldığınız çocuk doktoru tavsiye eder misiniz 🌸
-Ozge- cherryblossom8 Medistate Kavacık Dr. İbrahim Melih Yavuz Medivia Çengelköy Dr. Tahsin Turgut Bebeğim ilk doğduğunda ilk muaynesinden itibaren yaklaşık 3 ay İbrahim beyle devam ettik sonra kendisi mediviadan medistateye geçince Tahsin beye başladık memnunuz Bebeğim 3 yaşında şuanda yıllık gidiyoruz kontrole
Boncukdefne52 cherryblossom8 sancaktepe deyim daha önce yakındı buraya ama şuan Kurtköy ersoy hastanesinde görev yapıyor Melih yuksel erol bizim sülalenin doktorudur biz memnun kalmıştık deneyebilirsiniz isterseniz
hellobeybi cherryblossom8 sanırım özel arıyorsunuz ama yine de söylemek istedim. şile devlet hastanesinde(çok sakin bir hastanedir) elif vagas var. inanılmaz iyi bir doktor aşırı memnunum 16 aydır. medipol çamlıca’da doğum yaptım orda çocuk doktoruna devam edecektik şile’de doktorumuza bir kere gidince bir daha özele hiç gerek duymadık. yaz da geliyor şile’de doktora gelip sonra bir deniz havası iyi olur😄
cherryblossom8 Boncukdefne52 kurtköy biraz uzak kalıyor :( tavsiyeniz için çok teşekkür ederim yine de 🥰
cherryblossom8 hellobeybi aa ben de medipol çamlıca da doğum yaptım 😄 3 aydır oraya gidiyoruz kontrole ama doktordan çok memnun kalmadım. Aslında illa özel olmak zorunda değil zeynep kamilde de bir doktora gitmiştim memnun kalmıştım fakat sonrasında doktor branş değiştirdi bir daha gidemedim 😅 bahsettiğiniz doktora da bakacağım mutlaka teşekkür ederim 🫶🏼