Kızlar bebeğim 3. Ayına girmesine 7 gün kaldı 1 ayda sadece 400 gr almış depremden dolayı stresten sütümde azalmıştı 3-4 gündür kesinlikle gündüz uykuya dalamıyo 10 dk uyuyo sonra tekrar uyanıyo ve emmek istiyo 3 -4 dk güzel emiyor sonra aglamaya başliyor ne yapabilirim cuma günü randevusu var doktorumuza o zamana kadar bana önerebilceginiz bişey varmı süt arttıran yada böyle bir durum başına gelen varmı nasıl bir yok izlendi bilgi verirmisiniz