Merhaba kızlar bana yıllar önce fmf tanısı kondu yani genetik testi yaptık sonuçta Fmf çıktı uzun bi süre tedavi gördüm ama yaklaşık 7 yıl olmuştur bırakalı kolsişini ve fmf atağı yaşamıyordum ama az önce sağ kolumdan parmak ucumdan boynuma kadar bir kemik ağrısı hissizlik var tedaviye tekrardan başlamayı düşünüyorum ama kolsişin dışında ilaçlar iğneler varmış aylık vurulan bunları bilen var mı çok kötü durumdayım çok biliyorum bu ağrı yayılacak ve ben acilik olacağım